Sunday, November 24, 2013

Kangaroo Keeper Handbag Organizer




Kangaroo Keeper Bag Organizer Dengan 2 Set


 
Kandungan Set :
1 x Kangaroo Keepers Besar (34.5cm x 17cm x 10 cm)

1 x Kangaroo Keepers Kecil ( 25.5cm x 16.5cm x 10cm)

Material : Polyester (Boleh dibasuh)

Warna :  Hitam


Harga : RM 25.00

Kos Penghantaran : Percuma

Pening kerana susah mencari barang di dalam beg tangan anda? Sakit hati sebab losyen anda tertumpah gara-gara isi di dalam beg tangan yang berselerak? Inovasi terbaru buat anda! Kangaroo Keeper Bag Organizer bakal membantu anda menyelesaikan masalah tersebut.

Kangaroo Keeper Bag Organizer ini membantu anda menyusun barang-barang anda dengan sangat mudah. Ianya muat dengan beg pelbagai saiz menjadikan anda senang untuk bertukar beg tangan pada bila-bila masa. Berhenti membuang masa tercari-cari barang di dalam beg tangan anda; dengan Kangaroo Keeper Bag Organizer ini, segalanya akan sentiasa kemas dan tersusun.

Kangaroo Keeper Bag Organizer ini mampu memuatkan lebih 70 barang. Istimewanya, anda boleh menukar beg tangan anda dengan mudah tanpa perlu menyusun semula barangan penting anda. Ianya boleh memuatkan alat solek, telefon bimbit, dompet, purse serta pelbagai lagi. Ianya juga boleh diterbalikkan - dengan poket menghadap keluar, lebih banyak ruang untuk barang-barang anda di bahagian tengah. Terdapat juga poket untuk meletakkan air tin dan payung lipat anda! Kini masalah barangan berselerak di dalam beg tangan anda dapat diselesaikan!
Peluang buat anda! Cepat dapatkan produk ini sekarang sebelum kehabisan stok!

No comments:

Post a Comment